Trenger hjelp til å lage et oppsett i word-dokument, med innholdsfortegnelse og automatisk sidenummerering. Har visst gjort det tidligere, men husker ikke lenger hvordan det foregikk. Noen som kan hjelpe meg med dette?
Hei! Du går inn på referanser på verktøyslinja di. Helt til venstre vil det da komme opp at du kan trykke på innholdsfortegnelse. Hvis du senere har skrevet mer kan du høyreklikke på innholdsfortegnelsen din, også trykker du på: Oppdater felt. Da kommer det opp to spørsmål, Om du skal oppdatere bare sidetall, eller om du vil oppdatere hele tabellen. Håper dette hjelper :)
Hei!
SvarSlettDu går inn på referanser på verktøyslinja di. Helt til venstre vil det da komme opp at du kan trykke på innholdsfortegnelse. Hvis du senere har skrevet mer kan du høyreklikke på innholdsfortegnelsen din, også trykker du på: Oppdater felt. Da kommer det opp to spørsmål, Om du skal oppdatere bare sidetall, eller om du vil oppdatere hele tabellen.
Håper dette hjelper :)
Takk Marianne! Supert! Skal prøve det ut.
SvarSlett